OPBEVARING PÅ AMAGER MED SIKKERHED I HØJSÆDET
- Ingen binding
- Sikker og korrekt opbevaring
Vi har følgende opbevaringsmuligheder
Palle leje
Box opbevaring (6m²)
450 kr/md
Container 20 fod
1600 kr/md
Container 40 fod
2100 kr/md
FÅ ET TILBUD HER
Opbevaring på Amager
Vi har opbevaring til dig, der venter på at flytte ind i din nye lejlighed, eller til dig, der leder efter mere plads til de ting, du ikke bruger så ofte.
Vores attraktive priser er desuden et godt alternativ til de dyrere udbydere på markedet. Lad os stå for opbevaringen af dine minder – det vil du bestemt ikke fortryde.
Giv os endelig et kald på +45 32 96 96 98 for et uforpligtende tilbud eller skriv til os via kontaktformularen her på siden.
Den helt rigtige opbevaring på Amager
Ligesom vi er kendte for vores gode service og forsigtige behandling af ejendele ved flytninger, tilbyder vi også en sikker og korrekt opbevaring af dine ejendele i vores klimakontrollerede lagerhal. Her er hverken fugtigt eller varmt, men i stedet en tør luft, der sikrer dine ejendele bedst muligt. En opbevaring på Amager er den sikre løsning, og vores lagerhal er videoovervåget 24 timer i døgnet.
Med opbevaring på Amager tilbyder vi bokse på 6 kubikmeter, der giver plads til ca. 45 flyttekasser. Her kan dit indbo trygt og sikkert opbevares for en kort eller længere periode. Alle opbevaringsbokse bliver registreret i vores system, så de til enhver tid hurtigt kan findes frem igen.
Opbevaring i Kastrup, Amager
Vores moderne lagerhal ligger i Kastrup, så der er nem adgang via flere indfaldsveje. Du er velkommen til selv at stå for transporten og nedpakningen af dine ejendele i en af boksene, men vi er naturligvis også behjælpelige med dette. Ønsker du hjælp med nedpakningen, tager du blot kontakt til en af vores venlige medarbejdere i receptionen. Fag Flyt tilbyder desuden også for at varetage i forbindelse med din opbevaring på Amager, både transport og nedpakning.
Opbevaring i Kastrup? Fag Flyt har den rigtige løsning til dig!
Vi står klar til at hjælpe med netop din opbevaring på Amager – ring til os allerede i dag på +45 32 96 96 98, så finder vi den rette løsning til dig.
Erhvervsopbevaring
Vi kan samtidig også benyttes som fjernarkiv, for f.eks. revisorer og advokater, som skal have deres filer arkiveret. Hver enkelt sag bliver arkiveret med pakkeliste og i kasser, så vi nemt og hurtigt kan finde frem til hver enkelt sag. Hos os har du både mulighed for selv at komme forbi og finde jeres sager frem, eller om vi skal finde det frem og levere til jeres adresse.
Vores fjernarkiv kan også bruges til eksempelvis sæsonartikler fra online shops eller til håndværkere, der har brug for ekstra plads til deres redskaber. Vores fjernarkiv kan altså bruges til mange formål. Har din virksomhed brug for ekstra opbevaring, så kontakt os gerne. Vi finder den rette løsning til din virksomheds behov.
Det kan også være du har behov for en kontorflytning, et flyttefirma Frederiksberg, eller erhvervsflytning København? Så hjælper vi med det. Kontakt os i dag og få et tilbud.
Priser for Fag Flyt flytning:
- 1 mand og bil pr. time – 640 kr. (eksl. moms)
- 2 mand og bil pr. time – 960 kr. (eksl. moms)
- 3 mand og bil pr. time – 1.340 kr. (eksl. moms)
FAQ
Her finder du ofte stillede spørgsmål omkring privatflytning i København.
Om du skal flytte til større eller mindre kontor, er det en god idé at inkludere dit flyttefirma i din flytning hurtigst muligt i processen. Sørg for at book i god tid og rådfør dig med dine flyttemænd, så du er sikker på at skrøbeligt inventar bliver transporteret korrekt.
Det er altid vigtigt at have styr på flyttebudgettet forud for en kontorflytning. Derudover bør man have et realistisk billede af hvor meget det koster, hvis du har særligt stort inventar, som skal flyttes. Har du planer om selv at flytte dele af dit erhverv selv, så koordinér med dit flyttefirma, så de er med på hvor stor opgaven er, og kan give dig den bedste pris.
Sørg for at have overblik over flytning i god tid da dette ellers kan resultere i forsinkelser. Vær opmærksom på praktiske omstændigheder, såsom forsikring dit nuværende sted og evt. melde flytning til partnere og lignende. Overvej også andre praktikaliteter som ny bankfilial forud for flytning.
I de fleste tilfælde er det langt det nemmeste at hyre et flyttefirma til at stå for flytningen af dit inventar. Du kan med fordel selv stå for nedpakning og lade dit flyttefirma klare større emner, såsom skriveborde, skærme, sofaer og lignende.