Kompetent flyttefirma til erhvervsflytning i København

Står du og skal flytte? – Så hjælper vi dig med erhvervsflytning i København!

4,6
5/5

Leder du efter et tillidsfuldt og kompetent flyttefirma til en erhvervsflytning i København?

Hos Fag Flyt har vi stor ekspertise i både at planlægge og udføre store flytninger, hvor tid, effektivitet og økonomi er afgørende faktorer.

Vi har mange års erfaring og utallige flytninger med i bagagen, så du kan roligt overlade det hele til os – på den måde mærker du og dine medarbejdere mindst muligt til den forestående flytning.

Erhvervsflytning i København? Fag Flyt er det naturlige valg! Ring på +45 32 96 96 98 for et uforpligtende tilbud.

Erhvervsflytning i København – både internt og eksternt – vi dækker hele Sjælland. Vi flytter for både store og små virksomheder og har blandt andet flyttet for Tivoli og Øens Murerfirma

Fag Flyt har igennem de sidste to årtier specialiseret sig i erhvervsflytning i København, både internt og eksternt. Vi er meget fleksible, og en virksomhedsflytning planlægges og koordineres som regel to til seks måneder før selve flytningen finder sted – i flere tilfælde kan mindre tid også gøre det.

Problemfri flytning for virksomheder

Det er vigtigt, at en erhvervsflytning i København planlægges og koordineres ordentligt fra starten, da der er mange ting, der skal tages hensyn til såsom IT-udstyr, telefoner, kopimaskiner, nedsætning og opsætning af møbler, reoler og meget andet. Vi tager os naturligvis meget gerne af alle disse ting for dig og din virksomhed, så du kommer rigtigt fra start.

Med andre ord gør vi din erhvervsflytning i København til en sag uden problemer og bekymringer – og dig og dine medarbejdere mister ikke unødigt arbejdstid.

Fleksible løsninger, der passer til dine behov

Du kan vælge imellem flere løsninger alt efter hvor meget, du selv vil gøre. Du kan enten vælge selv at pakke ned, eller du kan vælge at benytte vores dygtige og veloplagte pakmestre, som hurtigt og professionelt vil håndtere din erhvervsflytning i København. Alle nedpakkede sager bliver omhyggeligt mærket, således at hele processen forløber så let som muligt for virksomhedens medarbejdere.

Du er meget velkommen til at ringe til en af vores konsulenter og aftale en tid for en besigtigelse, hvor I sammen gennemgår alle detaljer og ønsker for din erhvervsflytning i København.

Vi sidder klar på +45 32 96 96 98.

erhvervsflytning i København

Priser som er til at forstå

Hos Fag Flyt er du garanteret et professionelt flyttefirma med priser, som både er attraktive og gennemskuelige. Dette gælder ikke kun til privatflytning men også erhvervsflytning. Benyt kontaktformularen, og kontakt os allerede i dag for at få et gratis uforpligtende tilbud, og vi vil derefter vende tilbage til dig hurtigst muligt.

Vores priser vil være faste, hvilket vil sige, at du undervejs ikke vil opleve fordyrende overraskelser, som ikke er aftalt på forhånd. Vi ønsker at være et flyttefirma, som vores kunder kan stole på, hvilket gør, at vi altid vil holde en aftale – både hvad angår selve flytningen og prisen på denne.

Når du vælger at benytte os til din næste erhvervsflytning, vil vi være med dig hele vejen. Vi har stor erfaring med at flytte for både store og små virksomheder, og vi ved, hvor vigtigt det er, at en flytning bliver håndteret ordentligt.

Vi udfører derfor altid vores flytninger ud fra stor ekspertise i at planlægge på forhånd, så din virksomhed eller dit kontor bliver taget godt hånd om. Tid, effektivitet og økonomi er helt afgørende faktorer ved en større flytning, som vi derfor prioriterer højt. Vi hjælper virksomheder som fx Politiet, når der skal flyttes.

Privat- og erhvervsflytning i hele København

Udover erhvervsflytning udfører vi også privatflytning i hele Storkøbenhavn. Vores veloplagte medarbejdere vil hjælpe med at gøre din flytning så overskuelig og problemfri som muligt. Inden flytningen går i gang, vil vores konsulenter komme forbi og se din bolig eller dit erverv, for at vurdere hvor mange flyttekasser der skal bruges, og hvor lang tid flytningen vil komme til at tage. 

Alle materialer som benyttes til flytningen i København bliver desuden medbragt af os. Vi medbringer blandt andet flyttekasser, pakkepapir, pap og tæpper for at sikre, at dine ejendele ikke bliver beskadiget under flytningen. 

Find vores priser til privatflytning her. Her kan du se priser på både biler, flyttehejs, flyttematerialer og byrdetillæg.

Dit troværdige og professionelle flyttefirma i København

Fag Flyt er et familieejet flyttefirma, som gennem generationer har sørget for, at flyttegods kommer sikkert fra A til B. Uanset om det er til en privat- eller erhvervsflytning, ønsker vi at være vores kunders foretrukne valg i København, på Frederiksberg og i Nordsjælland. 

Da vi er en familieejet virksomhed, værner vi meget om familieværdierne tryghed, omtanke og troværdighed. Dette ønsker vi, skal være afspejlet i den måde, vi driver virksomhed på, nemlig med stor omtanke for vores kunders ejendele, som altid bliver leveret sikkert og til tiden. 

Vores flyttefirma er startet med familien Lauritsen bag og består af flere erfarne og ikke mindst stærke chauffører, som kan håndtere alle de tunge løft og får dine møbler sikkert frem og på plads i din bolig – om det er op af trapper, opgange eller loftrum. 

Alle vores opgaver bliver udført gennemførligt og med stor ekspertise. Når vi varetager en flytteopgave, uanset størrelse, vil vi fra start til slut håndtere det hele. Vi ønsker nemlig, at gøre det så nemt for dig som muligt, så du vil benytte os igen næste gang du skal flytte, om det er en privat eller erhvervsflytning. 

Vi er et troværdigt flyttefirma, som er lokaliseret i Kastrup, og vi kommer gerne forbi og flytter for dig på hele Sjælland.

FAQ om erhvervsflytning i og til København

Her finder du ofte stillede spørgsmål omkring flytning af erhverv i og til København.

Om du skal flytte til større eller mindre kontor, er det en god idé at inkludere dit flyttefirma i din flytning hurtigst muligt i processen. Sørg for at book i god tid og rådfør dig med dine flyttemænd, så du er sikker på at skrøbeligt inventar bliver transporteret korrekt.

Det er altid vigtigt at have styr på flyttebudgettet forud for en kontorflytning. Derudover bør man have et realistisk billede af hvor meget det koster, hvis du har særligt stort inventar, som skal flyttes. Har du planer om selv at flytte dele af dit erhverv selv, så koordinér med dit flyttefirma, så de er med på hvor stor opgaven er, og kan give dig den bedste pris.

Sørg for at have overblik over flytning i god tid da dette ellers kan resultere i forsinkelser. Vær opmærksom på praktiske omstændigheder, såsom forsikring dit nuværende sted og evt. melde flytning til partnere og lignende. Overvej også andre praktikaliteter som ny bankfilial forud for flytning.

I de fleste tilfælde er det langt det nemmeste at hyre et flyttefirma til at stå for flytningen af dit inventar. Du kan med fordel selv stå for nedpakning og lade dit flyttefirma klare større emner, såsom skriveborde, skærme, sofaer og lignende.

Få et tilbud

Vil du høre mere om, hvad vi kan gøre for dig? Du er altid velkommen til at udfylde formularen nedenfor, og vi vender tilbage hurtigst muligt.