Kontorflytning i København, Nordsjælland og Amager
FÅ ET TILBUD HER
Med vores mange års erfaring og ekspertise kan vi klare opgaven på kort tid, således at jeres virksomheden slipper for lang og besværlig proces.
Vi tager os af hele processen i din flytning: planlægning, nedpakning, transport, udpakning og sørger selvfølgelig for at rydde op efter os selv. Vi afmonterer dine møbler og påtager os ydermere opgaven med at tage dine lamper ned, som kan være en besværlig opgave at udføre selv.
Vi er fleksible og har en stor forståelse for at koordinering og planlægning er nøglen til en succecfuld flytning, dermed starter processen ofte to til seks måneder før flytningen skal finde sted.
Kontakt os gerne så snart du kender til flytningen, dermed kan vi på bedste vis koordinere i god tid – dog kan vi også gøre det på kortere tid end skrevet foroven. Så ring hellere en gang for meget end en gang for lidt, vi er her for at besvare alle dine spørgsmål.
Vi rykker ud på både Amager, Nordsjælland og Storkøbenhavn, og vi transporterer med glæde jeres møbler til resten af Sjælland.
Vi er meget fleksible, og jeres virksomhedsflytning kan planlægges blot to måneder forinden – i mange tilfælde kan selv mindre tid gøre det. Vi mener, at det er vigtigt at have en tæt dialog med vores kunder, på den måde imødekommer vi på bedste vis deres behov.
Vi har et skema over vores priser, men du kan til hver en tid også kontakte os via kontaktformularen eller blive ringet op af en af vores dygtige medarbejdere, så vi sammen kan skræddersy den bedste aftale til den mest fordelagtige pris.
Få en problemfri flytning med os
Planlægger din virksomhed at flytte kontorer? En god erhvervsflytning kræver ordentlig planlægning, da der ofte skal tages hensyn til skrøbelige komponenter såsom IT-udstyr, telefoner, kopimaskiner og meget mere. Hos os får du en tryg proces, og vores flyttemænd håndterer opgaven med stor forsigtighed.
Vi lever af at udføre og planlægge kontorflytning, så du kan helt roligt stole på, at vi klarer arbejdet med største ekspertise og omhu. Vi har alt til rådighed, som man skal bruge til en kontorflytning, hvilket du ikke behøver at bekymre dig om, hvis du hyrer os til at flytte.
Du behøver derfor ikke at bekymre dig om noget – lad os klare flytningen, så kan dig og dine kolleger passe jeres arbejde imens.
Vi tilbyder fleksible løsninger
Vi tilbyder fleksible løsninger, og står til rådighed alt efter dit firmas behov. Du kan f.eks. frit vælge, om du selv ønsker at pakke kontorerne ned, eller om vores pakkemestre skal klare denne opgave for dig. Nedpakning forløber naturligvis med omhyggeligt og i tæt dialog med dine kollegaer, således at processen bliver så let som muligt for dig og dine medarbejdere.
Vi ønsker at skabe den bedste flytning, for dig og dine kollegaer, hvorfor vi gerne går i tæt dialog omkring de forskellige elementer, så det hele kan gå gnidningsfrit med nedpakningen og på flyttedagene.
Hvis du har hyret os til en kontorflytning, tilbyder vi også vores kunder flytterengøring. Det vil sige, at vi gør stedet, som I er flyttet fra, indflytningsklart til de næste, der skal bruge det. Det gælder alt fra gulvvask, aftørring af alle flader, afkalkning af opvaskemaskine og vaskemaskine samt rengøring af køkken og badeværelse.
Priser der er gennemskuelige
Priserne hos os er til at forstå, og samarbejdet med jer er det vigtigste. Dermed kan vi garantere, at der ikke kommer overraskelser undervejs. I kan trygt stole på vores ord, en aftale er en aftale, både indenfor selve flytningen, men også den aftalte pris. Vi ved, at det kræver mange ressourcer som tid, effektivitet og økonomi at skulle flytte.
Med den klare overensstemmelse og kommunikation, er vi med sikkerhed dem, der kan få jeres drømme flytning uden de mindste problemer til at gå i opfyldelse.
Alle har nok erfaring med at flytte på den ene eller anden måde, men det er værd at huske på, at vi er profesionelle flyttemænd, der lever af at flytte for virksomheder, hver eneste dag. Du kan derfor trygt stole på os og vores evner, det er nemlig det vi lever af at lave.
En flytning er sjælden gratis, også selvom man selv flytter uden hjælp fra et flyttefirma. Man skal både købe flyttekasser, sørge for transport til møbler og have nogle hjælpende hænder. Hvis du gerne vil have en samlet pris på alt, angående din flytning, og ikke skal bruge tid og ressourcer på at planlægge alle diverse processer og elementer, såsom transport og opbevaring, så er det det, vi er her for.
Tilbud til dit kontorflyt?
Skal du til at flytte hele dit kontor til en anden lokation? Leder du efter gode tilbud, som stemmer overens med dine behov? Hos Fag flyt får du ikke kun engagerede og erfarne flyttemænd, som er klar til at pakke, transportere og udpakke jeres møbler med omhu.
Det er en lang og krævende process, hvor der skal være styr på de forskellige processer. Et job, som man godt selv kan stå i spidsen for, men til tider er det bedst at overlade jobbet til folk, som har styr på alt fra det administrative til de fysiske processer, der skal klares.
Hvis du ønsker at få et tilbud til din flytning, så kan du udfylde vores kontaktformular, hvor vi vender tilbage med et tilbud hurtigst muligt. Det eneste du skal udfylde er navn, telefon, mail og skrive en besked med informationer om din flytning.
Hvis du ikke selv kender til omfanget, så sender vi gerne en erfaren flyttemand ud til dit projekt, som kan give sin professionelle holdning.
Du kan også vælge at kontakte en af vores konsulenter allerede i dag, så vi sammen kan gennemgå og planlægge den bedst mulige kontorflytning for dig og dit firma.
Kontakt os på telefon: +45 32 96 96 89 hvor vi sidder klar til at besvare eventuelle spørgsmål eller planlægge en aftale, hvor én af vores professionelle flyttemænd kan komme ud og tilse omfanget af projektet. Du er også velkommen til at sende os en mail på info@fagflyt.dk, hvis det passer bedre.
Priser for kontorflytning:
- 1 mand og bil pr. time – 640 kr. (eksl. moms)
- 2 mand og bil pr. time – 960 kr. (eksl. moms)
- 3 mand og bil pr. time – 1.340 kr. (eksl. moms)