Leder du efter et tillidsfuldt og kompetent flyttefirma til en erhvervsflytning i København?

Hos Fag Flyt har vi stor ekspertise i både at planlægge og udføre store flytninger, hvor tid, effektivitet og økonomi er afgørende faktorer.

Vi har mange års erfaring og utallige flytninger med i bagagen, så du kan roligt overlade det hele til os – på den måde mærker du og dine medarbejdere mindst muligt til den forestående flytning.

Erhvervsflytning i København? Fag Flyt er det naturlige valg! Ring på +45 32 96 96 98 for et uforpligtende tilbud.

Erhvervsflytning i København – både internt og eksternt – vi dækker hele Sjælland

Fag Flyt har igennem de sidste to årtier specialiseret sig i erhvervsflytning i København, både internt og eksternt. Vi er meget fleksible, og en virksomhedsflytning planlægges og koordineres som regel to til seks måneder før selve flytningen finder sted – i flere tilfælde kan mindre tid også gøre det.

PROBLEMFRI FLYTNING FOR VIRKSOMHEDER

Det er vigtigt, at en virksomhedsflytning i København planlægges og koordineres ordentligt fra starten, da der er mange ting, der skal tages hensyn til såsom IT-udstyr, telefoner, kopimaskiner, nedsætning og opsætning af møbler, reoler og meget andet. Vi tager os naturligvis meget gerne af alle disse ting for dig og din virksomhed, så du kommer rigtigt fra start.

Med andre ord gør vi din erhvervsflytning i København til en sag uden problemer og bekymringer – og dig og dine medarbejdere mister ikke unødigt arbejdstid.

FLEKSIBLE LØSNINGER, DER PASSER TIL DINE BEHOV

Du kan vælge imellem flere løsninger alt efter hvor meget, du selv vil gøre. Du kan enten vælge selv at pakke ned, eller du kan vælge at benytte vores dygtige og veloplagte pakmestre, som hurtigt og professionelt håndterer flytningen. Alle nedpakkede sager bliver omhyggeligt mærket, således at hele processen forløber så let som muligt for virksomhedens medarbejdere.

Du er meget velkommen til at ringe til en af vores konsulenter og aftale en tid for en besigtigelse, hvor I sammen gennemgår alle detaljer og ønsker for din erhvervsflytning i København.

Vi sidder klar på +45 32 96 96 98.

FAQ OM ERHVERVSFLYTNING I OG TIL KØBENHAVN

Her finder du ofte stillede spørgsmål omkring flytning af erhverv i og til København.

HVORDAN PLANLÆGGER JEG BEDST EN ERHVERVSFLYTNING I KØBENHAVN?

Om du skal flytte til større eller mindre kontor, er det en god idé at inkludere dit flyttefirma i din flytning hurtigst muligt i processen. Sørg for at book i god tid og rådfør dig med dine flyttemænd, så du er sikker på at skrøbeligt inventar bliver transporteret korrekt.

HVAD KRÆVER DET AT FLYTTE ERHVERVSVIRKSOMHED I KØBENHAVN?

Det er altid vigtigt at have styr på flyttebudgettet forud for en kontorflytning. Derudover bør man have et realistisk billede af hvor meget det koster, hvis du har særligt stort inventar, som skal flyttes. Har du planer om selv at flytte dele af dit erhverv selv, så koordinér med dit flyttefirma, så de er med på hvor stor opgaven er, og kan give dig den bedste pris.

HVAD SKAL JEG HUSKE NÅR MIT ERHVERV FLYTTER TIL KØBENHAVN?

Sørg for at have overblik over flytning i god tid da dette ellers kan resultere i forsinkelser. Vær opmærksom på praktiske omstændigheder, såsom forsikring dit nuværende sted og evt. melde flytning til partnere og lignende. Overvej også andre praktikaliteter som ny bankfilial forud for flytning.

HVORDAN FÅR JEG NEMMEST FLYTTET MIT ERHVERV TIL KØBENHAVN?

I de fleste tilfælde er det langt det nemmeste at hyre et flyttefirma til at stå for flytningen af dit inventar. Du kan med fordel selv stå for nedpakning og lade dit flyttefirma klare større emner, såsom skriveborde, skærme, sofaer og lignende.

Kontakt os for et uforpligtende tilbud